توسعه فردی

8 استراتژی برای کمک به کارکنان تا مهارت های خود را توسعه دهند

همانطور که حرفه ای ها همچنان با فرهنگ کار از راه دور سازگار می شوند، بسیاری تمایل خود را برای یادگیری مهارت های بیشتر ابراز کرده اند. همه‌گیری به کارمندان زمان زیادی داده است تا به این فکر کنند که چگونه می‌خواهند استعدادها و توانایی‌های خود را در محل کار تقویت کنند.

به عنوان یک رهبر، مهم است که این جرقه برای کسب دانش بیشتر را با تشویق اضافی زنده نگه دارید. برای انجام این کار، 16 عضو شورای منابع انسانی فوربس استراتژی هایی را برای کمک به کارکنان در توسعه مجموعه مهارت های خود به اشتراک می گذارند.

1. یک تیم یادگیری و توسعه ایجاد کنید

یک رهبر برای ایجاد یک تیم L&D تعیین کنید. یک سرویس آموزشی را برون سپاری کنید یا یک پلتفرم فناوری را پیاده سازی کنید که دوره های مختلفی را با تمرکز بر مهارت های سخت و نرم ارائه می دهد. با بازی سازی فرآیند یادگیری، کارکنان را تشویق کنید. نشان‌ها و گواهی‌هایی را که دریافت‌کنندگان می‌توانند نشان دهند، ارائه دهید و سپس آنها را تشویق کنید تا مهارت‌های جدید خود را از طریق کارهای پروژه‌محور خارج از مشاغل معمول خود به کار ببرند.

2. تجربیات را تشویق کنید

تجربه یکی از بهترین راه ها برای توسعه مهارت های جدید است. در Zenefits، ما توسعه شغلی را با یادگیری تجربی ترکیب کردیم و آن را به بخشی اصلی از نقش‌های مدیران تبدیل کردیم، تا بفهمیم یک کارمند چه چیزی می‌خواهد یاد بگیرد یا انجام دهد و یک برنامه متناسب با آنها بسازیم – کامل با نقاط عطف و مسئولیت‌پذیری. به عنوان مثال می توان به پروژه های کششی، راهنمایی دیگران یا مهارت هایی برای کمک به شغل بعدی آنها اشاره کرد.

3. گروه های پشتیبانی را تشکیل دهید

شرکت‌ها باید گروه‌های پشتیبانی یادگیری داشته باشند تا کارکنان را تشویق کنند و به آموزش بهتر کمک کنند. یادگیری یک فعالیت بیش از حد شخصی است، بنابراین محتوا باید دموکراتیک شده و بر اساس نیازهای همه کارکنان در دسترس باشد. علاوه بر این، مسیرهای یادگیری به خوبی طراحی شده که با ساختار شرکت همسو هستند می توانند به رشد سریعتر کارمندان کمک کنند.

4. از دوره های دیجیتال استفاده کنید

دوره های مداوم سواد دیجیتال می تواند مهارت های کارگران را ارتقا دهد. ضروری است که کارکنان بتوانند با استفاده از خواندن، نوشتن، مهارت های فنی و تفکر انتقادی در دنیای دیجیتال حرکت کنند. فناوری در حال تکامل است، بنابراین کارکنان باید در حین کار در خانه، فناوری هایی مانند تلفن هوشمند، رایانه شخصی و غیره را درک کنند تا بتوانند اطلاعات را در هر محل کار پیدا کنند، ارزیابی کنند و ارتباط برقرار کنند.

5. روی Into Online Resources ضربه بزنید

یکی از نتایج استانداردهای فاصله گذاری بیماری همه گیر، افزایش فوق العاده در گزینه های یادگیری آنلاین در دسترس است. در حالی که درصد قابل توجهی از فروشندگان گزینه های آنلاین را قبل از همه گیری ارائه می کردند، اکنون اکثریت این کار را انجام می دهند. استفاده از این منابع برای کارکنان خود با خرید عضویت در این پلتفرم‌ها و در دسترس قرار دادن آنها برای توسعه کارکنان، کلیدی است.

6. کاری کنید که کارکنان احساس حمایت کنند

بسیاری از سازمان‌ها توسعه مهارت‌ها را تحت مالکیت کارمندان قرار می‌دهند، با این حال کارکنان هنوز احساس می‌کنند که نیازهایشان برآورده نمی‌شود و بسیاری از آنها در نتیجه آن را ترک می‌کنند. کارمندان به احتمال زیاد می گویند که کارفرمایشان زمانی که از حمایت مدیرشان برخوردار هستند، توسعه مورد نیاز آنها را فراهم می کند. به مدیران آموزش های اضافی و منابعی مانند کمک های شغلی ارائه دهید که روند توسعه را مشخص می کند.

7. ویترین درک

یک کسب و کار باید درک کند که مشتریانش به چه چیزی نیاز دارند و از این رو مفیدترین محصولات یا خدمات را تولید کند. به طور مشابه، مدیران باید درک کنند که کارکنان آنها به چه چیزهایی نیاز دارند تا فرصت های یادگیری ایده آل را به آنها ارائه دهند. سوال پرسیدن و ابراز همدلی بهترین راه برای درک و ایجاد بهترین فرصت هاست.

8. یک بودجه آموزشی تهیه کنید

به کارمندان اجازه دهید بودجه آموزشی یا توسعه شخصی داشته باشند. این به آنها اجازه می دهد انتخاب کنند که چگونه می خواهند رشد کنند – سمینارها، وبینارها، برنامه های صدور گواهینامه و اساساً هر چیزی که می تواند دانش آنها را بهبود بخشد و همچنین می تواند به تجارت کمک کند. مدیران آن‌ها می‌توانند با آنها همکاری کنند تا بهترین مسیر اقدام را تعیین کنند و منابع انسانی می‌توانند آن را تأیید کنند تا اطمینان حاصل شود که تمام الزامات شرکت را برآورده می‌کند.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا