توسعه فردی

اهداف زندگی، نمونه هایی برای سلامتی و زندگی طولانی

این فهرست اهداف زندگی بر اهدافی تمرکز دارد که می توانند سلامت شما را در طول زمان بهبود بخشند، بدن شما را سالم نگه دارند و به شما کمک کنند تا زندگی طولانی تری داشته باشید. برای سالم ماندن در طول سال‌ها، این مثال‌های اهداف زندگی سالم را کاوش کنید و چند مورد را انتخاب کنید که به نظر مفیدترند.

1. یاد بگیرید که به اندازه کافی بخوابید

شاید مشخص کردن یک هدف زندگی کاری احمقانه به نظر برسد، ولی باید گفت که داشتن خواب کافی و مناسب برای سلامتی بسیار مهم است . افرادی که دارای سلامتی مطلوبی هستند در طول شبانه روز حدود 7 الی 8ساعت در شب می خوابند. زمانی که در خواب هستید بدنتان ترمیم میشود و باعث میشود که سلول های شما باز سازی شوند،که این امر برای عملکرد های درست اندام های شما حیاتی و مهم است.

2. به طور منظم و مداوم ورزش کنید

فعالیت های بدنی نیز برای سلامتی شما مهم و ضروری است . انجام این کار باعث میشود خون شما پمپاژ شود و هوای تازه در کل بدن شما به گردش درآید. در فهرست مربوط به اهدافتان ، روزانه 30 الی 60 دقیقه را به ورزش و فعالیت های بدنی اختصاص دهید. حداقا دو بار در طول هفته تمرینات قدرتی انجام دهید تا بدنی سالم تر داشته باشید. حتی زمانی که فعالیت های بدنی شما را نگران کرده و میترساند ، به این معنی نخواهد بود که در طولانی مدت به نتایج تناسب اندام نخواهید رسید.

3. گیاهان بیشتری بخورید

ما به شما پیشنهاد نمی کنیم که وگان یا گیاهخوار شوید مگر اینکه بخواهید، اما ضروری است که روزانه سبزیجات و میوه های مختلف را در رژیم غذایی خود بگنجانید. آنها باید در هر وعده غذایی در بشقاب شما باشند. به آن به عنوان حفظ یک رژیم غذایی متمرکز بر گیاه فکر کنید. هنگامی که شروع به جایگزینی غذاهای ناسالم با وعده های غذایی مغذی کنید، به راحتی به یک هدف سبک زندگی سالم دست خواهید یافت. این توصیه بهترین پزشک پیکرتراشی نیز می باشد.

4. بیشتر غلات کامل بخورید

علیرغم اینکه فرهنگ رژیم غذایی مایل است باور کنیم، کربوهیدرات ها ذاتا برای شما مضر نیستند. غلات کامل انرژی لازم برای گذراندن روز را به شما می دهند و برای سلامت گوارش شما ضروری هستند. سعی کنید حداقل سه وعده غلات کامل را در وعده های غذایی روزانه خود بگنجانید.

5. روزانه چربی های سالم بخورید

چربی ها برای مو، پوست، ناخن های شما عالی هستند و شما را سیر نگه می دارند! چربی‌ها همچنین خوشمزه هستند زیرا طعم زیادی به غذای شما می‌دهند  و انتخاب نوع بد آن بسیار آسان است. هدف خود را انتخاب کنید که چه چیزی برای شما خوب است. منابع خوب چربی عبارتند از آجیل، کره بادام زمینی یا بادام، کنجاله کتان، گردو، سویا، روغن کانولا، روغن زیتون، این فهرست بی پایان است. بنابراین، از نان تست آووکادو لذت ببرید – برای سلامتی شما عالی است! به خصوص اگر پیش بهترین پزشک پیکر تراشی لیپوساکشن انجام داده باشید می دانید که توصیه می کند که فقطز چربی های مفید مصرف کنید.

6. در فعالیت های شبکه ای شرکت کنید

این یکی از ارزشمندترین و هوشمندانه ترین اهدافی است که می توانید برای خود تعیین کنید. گاهی اوقات تمایل ما به منزوی شدن یا انجام همه کارها به تنهایی می تواند مانعی برای دستیابی به بهترین چیزها در زندگی ما شود.

توانایی شما در برقراری ارتباط با مردم و ایجاد حس اقتدار و نفوذ در صنعت خود به شما کمک زیادی می کند تا به سمت اهداف شغلی خود پیشرفت کنید. این خیلی بیشتر از صحبت کردن خوب یا صعود اجتماعی است شبکه سازی در مورد ایجاد ارتباطات ارزشمند است. به دیگران نشان دهید که در مورد رشته خود چقدر پرشور و مسلط هستید. در میان حرفه ای ها دوست شوید. بخشی از جوامع اجتماعی باشید!

7. کسب و کار خود را راه اندازی کنید

فرآیند ایجاد کسب و کار خود و تبدیل شدن به رئیس خود معمولاً یک هدف بلند مدت است. با این حال، این یکی از آن اهداف زندگی است که چیزهای زیادی در مورد خودتان به شما یاد می دهد! با کاوش در آرزوهای خود، تدوین یک برنامه و برداشتن گام های مرتبط برای تحقق آن شروع کنید. لازم نیست کامل باشد. فقط شروع کنید و در مسیر درست حرکت کنید.

8. متخصص شوید

این هدفی است که برای رسیدن به آن نیاز به تلاش مداوم دارد. با این حال، نشان دادن اشتیاق به علاقه و درک هر جنبه ای از صنعت شما، شما را به یکی از بهترین متخصصان صنعت تبدیل می کند. دانستن همه ریز و درشت ها با همسالان شما هم طنین انداز می شود.

9. در مورد برنامه های خود به رئیس خود بگویید

اگر به دنبال ارتقاء در شرکت خود هستید، باید به رئیس خود اطلاع دهید! به آنها در مورد هدف خود برای پیشرفت در رتبه های شرکت بگویید و در مورد آنچه که برای تحقق آن باید انجام دهید صحبت کنید. به این ترتیب، به بینش ارزشمندی دسترسی پیدا می کنید و می توانید شروع به ایجاد یک طرح کنید.

10. بهره وری خود را بهبود بخشید

چیزی بهتر از دانستن این موضع که در طول روز سخت کار کرده اید احساس نمیشود، و زمانی رخ میدهد که زمان خود را برای بهره وری بهتر بهینه کرده اید. شما میتوانید یک گام به عقب برگردید و مشخص کنید که کدام شیوه تاثیر مثبتی بر روی کار و شغل شما داشته است. از اقدامات خود مراقبت کنید این کار باعث میشود که بتواید استراتژی موثرتری داشته باشید. با در نظر گرفتن یک برنامه ریزی دقیق و به وجود آوردن یک برنامه به صورت روزمره آسان و قابل دسترسی میتوانید شروع کنید.

11. هر زمان که احساس نیاز کردید یک تغییر شغلی ایجاد کنید

موفقیت ماندن در شغلی نیست که از آن نفرت دارید. اگر دیگر علاقه‌ای به شغل خود ندارید یا شغلتان باعث می‌شود احساس ناامید شدن کنید، یا اگر از حقوقی به چک دیگر زندگی می‌کنید، به دنبال شغلی در یک صنعت جدید باشید. شاید از چیزی که می یابی غافلگیر شوی! و باور کنید یا نه، تغییر شغل می تواند یکی از تاثیرگذارترین اهداف زندگی باشد (فقط مطمئن شوید که این هدف را با دقت برنامه ریزی کنید).

چند راز مهم برای داشتن یک زندگی طولانی

زمان بیشتری را با دوستان خود بگذرانید،بازی های فکری بیشتری انجام دهید،از استرس دوری کنید، از مصرف دخاینات پرهیز کنید، ازیک رژیم غذایی سالم پیروی کنید.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا