متفرقه

نحوه دریافت بورسیه

1. فراتر از نمرات خود نگاه کنید.

برای واجد شرایط بودن برای بورسیه، لازم نیست 4.0 داشته باشید. در واقع، برخی از بورسیه ها حتی نمرات را در نظر نمی گیرند. جدای از معدل شما، مهم است که راهی برای متمایز شدن از جمعیت در برنامه های خود پیدا کنید. قبل از شروع به پر کردن فرم ها، به این فکر کنید که چه چیزی شما را واجد شرایط منحصر به فرد و مستحق دریافت آن بورسیه می کند.

چه استعدادها یا مهارت های خاصی را ارائه می دهید؟ شاید بتوانید به عنوان یک دانش آموز نسل اول استقامت خود را در مواجهه با مشکلات نشان دهید. شاید مهارت های رهبری شما در زمین بسکتبال چیزی باشد که شما را منحصر به فرد می کند. حوزه ای را پیدا کنید که در آن برتری دارید یا برای شما ارزش زیادی دارد و روی آن تمرکز کنید. وقتی زمان توصیف فعالیت های فوق برنامه خود در برنامه های بورسیه تحصیلی فرا می رسد، اشتیاق شما روشن خواهد شد.

2. توصیه نامه ها را جمع آوری کنید.

درخواست های بورسیه و کالج معمولاً مستلزم چند توصیه نامه از معلمان و اعضای جامعه است که شما را بهتر می شناسند. آنها می توانند شامل کارفرما، معلمان، مربیان، مشاوران دبیرستان یا سایر بزرگسالانی باشند که می توانند به نقاط قوت، صلاحیت ها و جاه طلبی شما شهادت دهند.

از آنجایی که شما یک لطف قابل توجه می‌خواهید، بهتر است تا حد امکان اطلاعات مرتبط را در اختیار نامه‌نویس قرار دهید. حتی ممکن است بخواهید یک الگوی Word را برای آنها تهیه کنید تا در هنگام نوشتن توصیه شما از آن استفاده کنند. در اینجا موارد دیگری وجود دارد که می توانید ارائه دهید:

  • نمای کلی بورسیه (اگر برای یک برنامه خاص باشد)
  • نقاط قوت کلیدی شما در رابطه با الزامات و رابطه شما با داور. (مثال: اگر برای بورس تحصیلی رهبری درخواست می کنید، ممکن است از مشاور انجمن افتخاری خود بخواهید که به انتخاب مجدد موفق شما به عنوان رئیس جمهور بپردازد.)
  • یک کپی از رزومه شما
  • هر برنامه دیگری برای آینده، مانند کالج هایی که درخواست می دهید و چه رشته ای را دنبال می کنید

پس از جمع‌آوری توصیه‌نامه‌های خود، مطمئن شوید که از بازبینان خود برای کمک به شما تشکر می‌کنید.

3. برای بسیاری از بورسیه های تحصیلی، بزرگ و کوچک درخواست دهید.

به دست آوردن پول بورسیه تحصیلی کافی برای پرداخت هزینه کالج احتمالاً از منابع مختلفی حاصل می شود. شما باید برای بسیاری از بورسیه های تحصیلی برای پوشش همه پایه های خود اقدام کنید. کسانی که جوایز کوچکتری دارند را نادیده نگیرید. برنده شدن 1000 دلار اینجا و آنجا به سرعت جمع می شود. به علاوه، هر چه بیشتر درخواست دهید، شانس شما برای برنده شدن بیشتر است.

درخواست برای بورسیه ها را به عادت جدید خود تبدیل کنید. هدفی را تعیین کنید که هر ماه برای یک یا دو مورد درخواست کنید، از سال دوم شروع کنید تا از منحنی جلوتر باشید. بورسیه های تحصیلی برای دانش آموزان دبیرستانی، کارشناسی و فارغ التحصیل وجود دارد، و برخی از بورسیه ها به شما اجازه می دهند چندین بار وارد شوید. به عنوان مثال، می توانید برای برنده شدن در قرعه کشی بورسیه تحصیلی کالج Ave ما یک بار در ماه وارد شوید. برای داشتن یک شات خوب در بازی اعداد درخواست برای بورسیه، مطمئن شوید که اعداد خود را بالا نگه دارید!

4. یک مقاله عالی بنویسید.

بسیاری از دانش‌آموزان از بورسیه‌هایی که نیاز به مقاله دارند دوری می‌کنند، اما یک مقاله خوب نوشته شده می‌تواند بلیط شما برای متمایز شدن از جمعیت باشد. اگر مهارت های نوشتاری بالایی ندارید، همکاری با مشاور خود یا شرکت در یک کارگاه نویسندگی را در نظر بگیرید تا به شما کمک کند تا یک مقاله به یاد ماندنی بنویسید، که همچنین تمرین عالی برای برنامه های کالج است.

نکته: ممکن است بتوانید از بخش هایی از مقاله خود برای بیش از یک درخواست بورسیه استفاده مجدد کنید. فقط مراقب باشید که قوانین بورسیه، از جمله تعداد کلمات مقاله را دنبال کنید. مهمترین چیزی که باید به خاطر بسپارید این است که به سؤالی که پرسیده می شود پاسخ دهید. از مقاله دیگری استفاده مجدد نکنید زیرا به خوبی نوشته شده است. مطمئن شوید که اعلان را درک کرده اید و می توانید مهارت های درک و نوشتن خود را به طور همزمان نشان دهید.

5. مهارت های مصاحبه خود را تمرین کنید.

برخی از بورسیه ها نیاز به مصاحبه حضوری دارند. مصاحبه‌شونده خوب بودن زمان می‌برد، بنابراین پاسخ دادن به سؤالات مربوط به پیشینه، علایق، دستاوردها و آرزوهای خود را تمرین کنید. به یاد داشته باشید که هر چه راحت تر با مصاحبه کننده چت کنید و به سوالات پاسخ دهید، مصاحبه بهتر پیش خواهد رفت. عصبی نباشید؛ مصاحبه‌گر شما می‌خواهد یک احساس واقعی نسبت به شما داشته باشد و چه چیزی شما را مناسب می‌کند. اکنون فرصتی برای نشان دادن آنهاست.

برای کسب بورس تحصیلی، باید زمان کافی برای تحقیق در مورد گزینه های خود، تکمیل برنامه های کاربردی متفکرانه و تکیه بر افراد در مدرسه و جامعه خود برای حمایت بگذارید. فقط با کمی کار، هزاران دلار در تحصیل خود صرفه جویی می کنید و دانشگاه را با پای راست شروع می کنید.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا