متفرقه

10 ملزومات پزشکی در منزل

وقتی صحبت از کمک های اولیه در خانه می شود، باید یک کابینت دارویی مجهز داشته باشید. اگر نیاز به درمان بیماری یا بستن زخم دارید، باید تمام داروهای رایج و لوازم کمک های اولیه را برای کمک به خود یا دیگران در اختیار داشته باشید. قهوه باعث افت فشار می شود؟

قبل از اینکه به داروخانه بروید، فهرستی از کابینت داروهای خود و آنچه در حال حاضر در قفسه های شما وجود دارد را تهیه کنید. این فرصت خوبی است تا کابینت داروهای خود را از نسخه های قدیمی و داروهای تاریخ مصرف گذشته پاک کنید. این را به یک عادت تبدیل کنید و سعی کنید این کار را هر سه ماه یکبار انجام دهید. یک مرکز محلی در نزدیکی خود پیدا کنید که بتواند داروهای قدیمی را به درستی دفع کند. برخی از خواربارفروشی ها یا مراکز اجتماعی سالانه این خدمات را ارائه می دهند. با انجام این کار، دفعه بعد که دچار معده درد ناگهانی شدید، دیگر نگران مدت زمان ماندن آن بطری مایع صورتی روی قفسه خود نخواهید بود. بهترین جراح لب تهران را در اینجا بخوانید.

10 دارو و وسایل کمک های اولیه که باید در خانه داشته باشید

لوازم کابینت دارویی زیر می تواند طیف وسیعی از بیماری ها و آسیب های جزئی را درمان کند، از آلرژی و معده درد گرفته تا بریدگی، کبودی، درد و درد.

1. فهرستی از دستورالعمل های اضطراری داشته باشید

فهرستی از شماره تلفن های اورژانس (پزشکان، کنترل سموم)، دستورالعمل های دارویی و داروهای آلرژی را داخل درب کابینت بچسبانید.

2. استامینوفن و NSAID

استامینوفن یک مسکن و تب بر می باشد. داروهای ضد التهابی غیر استروئیدی (NSAIDs) می توانند التهاب مربوط به شرایطی مانند کمردرد و دندان درد را کاهش دهند. از حساسیت به NSAID در خانواده خود، به ویژه در کودکان خردسال، آگاه باشید.

3. آسپرین

آسپرین به عنوان یک مسکن برای بزرگسالان عمل می کند، اما در مواقع اضطراری نیز داشتن آن در دسترس است. طبق گفته انجمن قلب آمریکا، مصرف آسپرین در هنگام حمله قلبی نیز کمک می کند. در واقع، به افرادی که دچار حمله قلبی می شوند، اغلب توسط خدمات فوریت های پزشکی آسپرین تجویز می شود. با این حال، عاقلانه است که از حساسیت به آسپرین در خانواده خود آگاه باشید و هرگز نباید به کودکان زیر 18 سال داده شود.

4. آنتی هیستامین

آنتی هیستامین ها کهیر، خارش و واکنش های آلرژیک را به دلایل مختلف درمان می کنند. هم آنتی هیستامین های خوراکی (شکل مایع یا قرصی که ممکن است در طی یک واکنش آلرژیک جدی مفید باشد) و هم کرم هیدروکورتیزون را ذخیره کنید.

5. ضد احتقان، سرفه و داروی آنفولانزا

وقتی احساس شرم می کنید نمی خواهید خانه را ترک کنید و به داروخانه بروید، بنابراین داروهای ضد سرماخوردگی و آنفولانزا را در دسترس داشته باشید.

6. آنتی اسیدها

اگر از سوزش سر دل رنج می برید، اینها بهترین گزینه برای تسکین سریع هستند.

7. پماد آنتی بیوتیک

این را بعد از شستن بریدگی ها و خراش ها با آب گرم و صابون بمالید، سپس زخم را با باند تمیز بپوشانید.

8. بانداژ

بانداژهای چسبنده در هر اندازه، به علاوه مقدار زیادی گاز و نوار استریل را ذخیره کنید.

9. دماسنج

احساس کردن پیشانی فرد ممکن است اولین قدم خوب باشد، اما یک دماسنج برای اندازه گیری دقیق دما ضروری است.

10. کمپرس گرما و یخ

چندین مورد از این ها را در دسترس داشته باشید، زیرا می توانند برای همه چیز از سردرد و رگ به رگ شدن گرفته تا جراحات و درد عضلات تسکین دهند.

سالم ماندن و ایمن بودن دغدغه همه است. اما اگر شخصی در خانه شما مجروح شود، به محافظت بیشتر از آنچه در کابینت موجود است نیاز دارد. در ضمن از تحت پوشش بیمه بودن مطمئن شوید.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا