
همانطور که حرفه ای ها همچنان با فرهنگ کار از راه دور سازگار می شوند، بسیاری تمایل خود را برای یادگیری مهارت های بیشتر ابراز کرده اند. همهگیری به کارمندان زمان زیادی داده است تا به این فکر کنند که چگونه میخواهند استعدادها و تواناییهای خود را در محل کار تقویت کنند.
به عنوان یک رهبر، مهم است که این جرقه برای کسب دانش بیشتر را با تشویق اضافی زنده نگه دارید. برای انجام این کار، 16 عضو شورای منابع انسانی فوربس استراتژی هایی را برای کمک به کارکنان در توسعه مجموعه مهارت های خود به اشتراک می گذارند.
1. یک تیم یادگیری و توسعه ایجاد کنید
یک رهبر برای ایجاد یک تیم L&D تعیین کنید. یک سرویس آموزشی را برون سپاری کنید یا یک پلتفرم فناوری را پیاده سازی کنید که دوره های مختلفی را با تمرکز بر مهارت های سخت و نرم ارائه می دهد. با بازی سازی فرآیند یادگیری، کارکنان را تشویق کنید. نشانها و گواهیهایی را که دریافتکنندگان میتوانند نشان دهند، ارائه دهید و سپس آنها را تشویق کنید تا مهارتهای جدید خود را از طریق کارهای پروژهمحور خارج از مشاغل معمول خود به کار ببرند.
2. تجربیات را تشویق کنید
تجربه، یکی از بهترین راهها برای توسعه مهارتهای جدید است. در Zenefits، ما توسعه شغلی را با یادگیری تجربی ترکیب کردیم و آن را به بخشی اصلی از نقشهای مدیران تبدیل کردیم، تا بفهمیم چه چیزی میخواهد یک کارمند یاد بگیرد یا انجام دهد و یک برنامه متناسب با آنها بسازیم – کامل با نقاط عطف و مسئولیتپذیری. به عنوان مثال میتوان به پروژههای کششی، راهنمایی دیگران یا مهارتهایی برای کمک به شغل بعدی آنها اشاره کرد.
3. گروه های پشتیبانی را تشکیل دهید
شرکتها باید گروههای پشتیبانی یادگیری داشته باشند تا کارکنان را تشویق کنند و به آموزش بهتر کمک کنند. یادگیری یک فعالیت بیش از حد شخصی است، بنابراین محتوا باید دموکراتیک شده و بر اساس نیازهای همه کارکنان در دسترس باشد. علاوه بر این، مسیرهای یادگیری به خوبی طراحی شده که با ساختار شرکت همسو هستند می توانند به رشد سریعتر کارمندان کمک کنند.
4. از دوره های دیجیتال استفاده کنید
آموزشهای مداوم در زمینه سواد دیجیتال میتواند توانمندیهای کارگران را بهبود بخشد. امروزه، توانایی کارکنان در مهارتهایی نظیر خواندن، نوشتن، مهارتهای فنی، و تفکر انتقادی در محیط دیجیتال بسیار اساسی است. با پیشرفت فناوری، کارکنان باید توانایی اشتغال با تجهیزاتی همچون تلفنهای هوشمند، رایانههای شخصی و دیگر وسایل دیجیتالی را داشته باشند، تا بتوانند در هر موقعیت کاری اطلاعات را یافته، ارزیابی و ارتباط برقرار کنند.
5. روی Into Online Resources ضربه بزنید
یکی از نتایج استانداردهای فاصله گذاری بیماری همه گیر، افزایش فوق العاده در گزینه های یادگیری آنلاین در دسترس است. در حالی که درصد قابل توجهی از فروشندگان گزینه های آنلاین را قبل از همه گیری ارائه می کردند، اکنون اکثریت این کار را انجام می دهند. استفاده از این منابع برای کارکنان خود با خرید عضویت در این پلتفرمها و در دسترس قرار دادن آنها برای توسعه کارکنان، کلیدی است.
6. کاری کنید که کارکنان احساس حمایت کنند
بسیاری از سازمانها توسعه مهارتها را تحت مالکیت کارمندان قرار میدهند، با این حال کارکنان هنوز احساس میکنند که نیازهایشان برآورده نمیشود و بسیاری از آنها در نتیجه آن را ترک میکنند. کارمندان به احتمال زیاد می گویند که کارفرمایشان زمانی که از حمایت مدیرشان برخوردار هستند، توسعه مورد نیاز آنها را فراهم می کند. به مدیران آموزش های اضافی و منابعی مانند کمک های شغلی ارائه دهید که روند توسعه را مشخص می کند.
7. ویترین درک
یک کسب و کار باید درک کند که مشتریانش به چه چیزی نیاز دارند و از این رو مفیدترین محصولات یا خدمات را تولید کند. به طور مشابه، مدیران باید درک کنند که کارکنان آنها به چه چیزهایی نیاز دارند تا فرصت های یادگیری ایده آل را به آنها ارائه دهند. سوال پرسیدن و ابراز همدلی بهترین راه برای درک و ایجاد بهترین فرصت هاست.
8. یک بودجه آموزشی تهیه کنید
به کارمندان اجازه دهید بودجه آموزشی یا توسعه شخصی داشته باشند. این به آنها اجازه می دهد انتخاب کنند که چگونه می خواهند رشد کنند – سمینارها، وبینارها، برنامه های صدور گواهینامه و اساساً هر چیزی که می تواند دانش آنها را بهبود بخشد و همچنین می تواند به تجارت کمک کند. مدیران آنها میتوانند با آنها همکاری کنند تا بهترین مسیر اقدام را تعیین کنند و منابع انسانی میتوانند آن را تأیید کنند تا اطمینان حاصل شود که تمام الزامات شرکت را برآورده میکند.
9.حمایت از سلامتی کارکنان
برای ارتقاء مهارتهای خودکارکنان در امر درمان خانگی دیسک کمر، ابتدا لازم است که آنها با علائم، علتها و انواع این مشکل آشنا شوند. این اطلاعات اولیه اساسی است زیرا شناخت کامل از بیماری، توانایی درمان صحیح و کاهش خطرات ناشی از درمان نادرست را فراهم میکند. سپس، به آموزش تمرینات تقویتی و انعطافپذیری پرداخته شود که به کارکنان کمک میکند تا عضلات پشتی و محیط اطراف دیسک را بهبود دهند. مثلاً، تمریناتی مانند کشش کشاندن سرپایی، آباژوردنیها و یا حرکات یوگا مخصوص میتواند به تقویت عضلات پشتی و کاهش فشارهای غیرطبیعی در ناحیه کمری کمک کند. همچنین، تمریناتی برای تقویت عضلات شکم و کمر مثل پلاک و کرانچ نیز برای استحکام بخشیدن به پشت و حفظ استقامت در زمان طولانی مفید است. در پایان، اهمیت نگهداری از وزن مناسب و رعایت حرکات صحیح در طول فعالیتهای روزمره نیز باید بر آنها تأکید شود. این تدابیر به کارکنان کمک میکند تا با افزایش آگاهی و تمرینات منظم، بهبود قابل توجهی در مهارتهای خود در مدیریت و درمان درد و مشکلات مرتبط با دیسک کمری را تجربه کنند.
برای افزایش اعتماد به نفس کارکنان و بهبود روحیه آنها، معرفی جراح پلاستیک در تهران با تخصص در حوزههای مختلف، میتواند گام موثری باشد. این اقدام به عنوان یک راهکار جامع برای ارتقاء سلامتی و خوببینی در محیط کار مطرح میشود. با توجه به فرآیند جراحی پلاستیک و توانمندیهای پزشکان متخصص، کارکنان احساس اطمینان بیشتری نسبت به ظاهر خود میکنند و این امر به طور مستقیم تأثیرگذار بر اعتماد به نفس و کارآیی آنها است. علاوه بر این، ارتقاء ظاهر شخصی به دلیل تغییرات جراحی مثبت، باعث ایجاد حس خوبی در کارکنان میشود و باعث میشود تا انگیزه و انرژی بیشتری برای انجام وظایف خود داشته باشند. این نوع اقدامات، علاوه بر بهبود ظاهر، به عنوان یک سرمایهگذاری در سلامت روانی و اجتماعی کارکنان محسوب میشود و میتواند به ارتقاء کلیت محیط کار و افزایش بهرهوری کمک کند.