کسب و کار

چگونه میتوانیم از اینترنت و کلاس های آنلاین کسب درآمد کنیم

1.مربیگری آنلاین

این فرصتی است که اگر بخواهید می‌تواند در نهایت اجرا شود. یک برنامه مربیگری را شروع کنید، و شما در حال ایجاد یک پایه محکم برای یک تجارت هستید. یکی از مزایای مهم کوچینگ آنلاین این است که می توانید خیلی سریع پول خوبی به دست آورید. مردم تمایل بیشتری به پرداخت هزینه بیشتر برای برنامه های فردی یا شخصی دارند.

با این حال، شما باید در مورد مخاطبان خود تحقیق کنید و بفهمید که آنها چه می خواهند و چه نیازی دارند. چیز دیگری که بسیار سودمند است، مشتریان شما را تشویق می کند تا اخبار کسب و کار شما را منتشر کنند.

طیف وسیعی از پلتفرم‌های کوچینگ به وجود آمده‌اند و به شما امکان می‌دهند یک مدل کسب‌وکار بسیار مقیاس‌پذیر راه‌اندازی کنید و مجبور نباشید اثربخشی مربیگری خود را به خطر بیندازید.

محبوب ترین پلتفرم های کوچینگ عبارتند از:

Satori: این برنامه ای است که هم مدیریت کسب و کار و هم سمت مربیگری یک کسب و کار را ساده می کند. این ابزار هوش تجاری و سیستم CRM را ترکیب می‌کند، بنابراین شما یک فروشگاه 1 مرحله‌ای دارید.

CoachAccountable: این پلتفرم همچنین ابزارهای مدیریتی ضروری را برای کمک به پرداخت ها، جلسات زمان بندی، برنامه های مربیگری و به اشتراک گذاری اسناد پوشش می دهد.

Nudge Coach: تمرکز این پلت فرم به مربیان کمک می کند تا مشتریان خود را از راه دور و بین جلسات در مسیر خود نگه دارند. این به شما امکان می دهد در صورت نیاز پیام مناسب را برای مشتریان ارسال کنید و اعلان های آینده را برنامه ریزی کنید.

TrueCoach: برای مربیان تجاری و شخصی که ممکن است بخواهند آموزش و مربیگری از راه دور راه اندازی کنند، طراحی شده است. این به شما امکان می دهد از راه دور با مشتریان ارتباط برقرار کنید و فیلم ها و تمرینات را به اشتراک بگذارید.

Coach Catalyst: این پلت فرم برای مشاغل تناسب اندام و مربیان شخصی نیز می باشد. این شامل بررسی روزانه است، به این معنی که مشتریان بین جلسات پاسخگو هستند. مربیان می توانند پیشرفت را زیر نظر داشته باشند و در صورت نیاز انگیزه یا توجه بیشتری ارائه دهند.

سطح تخصص: مبتدی، متوسط، متخصص؛

الزامات: دانش یا مهارتی که مردم مایلند برای آن هزینه کنند، دانش فنی برای پلتفرم ها؛

زمان: 6 ماه قبل از اینکه سود کنید؛

ابزارها: پلت فرم کوچینگ، وب سایت برای بازاریابی خدمات شما؛

درآمد بالقوه: 1000 تا 10000 دلار در ماه.

2.مشاور آنلاین

افراد و کسب‌وکارها اغلب برای رسیدن به اهدافشان به مشاوران مراجعه می‌کنند، مخصوصاً زمانی که به دلیل برنامه‌ریزی سنگین، ملاقات حضوری با مشکل مواجه می‌شوند. مشاور مجازی بودن یک انتخاب حرفه ای همه کاره است و شما می توانید در طیف وسیعی از موارد، از بازاریابی گرفته تا جستجوی شغل، به مشتریان خود کمک کنید.

در نظر بگیرید که چه تجربه و مهارتی دارید و آیا قادر به ارائه آن به صورت آنلاین هستید یا خیر، و افرادی هستند که می خواهند برای چنین راه حلی برای مشکلات خود هزینه پرداخت کنند. در کنار تجربه خود، باید کمی تحقیق نیز انجام دهید. این به شما این امکان را می دهد که بر روی خدمات مناسبی که باید ارائه دهید و اینکه چقدر می توانید انتظار پرداخت مشتریان آینده خود را داشته باشید تمرکز کنید.

هنگامی که سرویسی را پیدا کردید، آزمایش گروه بتا را در نظر بگیرید. از آن به عنوان یک تجربه یادگیری استفاده کنید، بازخورد دریافت کنید، و به یاد داشته باشید که برای توصیفات بخواهید.

در مورد مشاوره طیف وسیعی از گزینه ها وجود دارد. گزینه های زیر را بررسی کنید:

  • مشاوره روابط عمومی؛
  • مشاور بازاریابی؛
  • مشاوره رسانه های اجتماعی؛
  • مشاور مربیگری شغلی؛
  • مشاور پایداری؛
  • مشاوره سفر؛
  • مشاور مالی؛
  • مشاور تناسب اندام ؛
  • مشاوره منابع انسانی؛
  • مشاور فناوری اطلاعات/فناوری؛
  • مشاور فروش؛
  • مشاوره انطباق؛
  • مشاور حقوقی.

اگر مطمئن نیستید کجا به دنبال فرصت ها بگردید، یکی از این وب سایت های قانونی را امتحان کنید:

  • وضوح: این یک پلتفرم است که عمدتاً روی استارت آپ ها متمرکز است. هر متخصصی که می‌خواهد خدمات خود را در اینجا ارائه دهد، باید فرآیندهای کسب‌وکار، کارآفرینی یا استارت‌آپ‌ها را بداند.
  • ExpertConnect: مستقر در نیویورک، ExpertConnect همیشه به دنبال متخصصین در زمینه مراقبت های بهداشتی، فناوری، علوم زیستی، مخابرات، رسانه، امور حقوقی، حسابداری، امور مالی، املاک و مستغلات، خرده فروشی و کالاهای مصرفی است.
  • Maven: به گفته Maven، این “بازار دانش جهانی” است و متخصصان بسیاری از همه زمینه‌های صنعتی و اقشار جامعه دارد. ماون ها، همانطور که کارشناسان شناخته می شوند، شامل رانندگان کامیون، آرایشگران، مکانیک خودرو، کشاورزان و پزشکان می شوند.
  • GLG: مشتریان این پلتفرم از صنایع مختلف از جمله فناوری، علوم زیستی، سرمایه‌گذاری، تحقیقات بازار و کالاهای مصرفی می‌آیند. شما می توانید بسته به تجربه، منطقه تمرین و تعیین نرخ خود را تعیین کنید.
  • Zintro: شما برای عضویت در Zintro هیچ هزینه ای نمی پردازید، اما شما یا مشتری شما باید در اولین اتصال از طریق پلتفرم هزینه پرداخت کنید. شما ایمیل هایی با درخواست های مشاوره دریافت نمی کنید. در عوض، باید به طور مرتب از صندوق ورودی Zintro خود بازدید کنید.

سطح تخصص: متوسط، متخصص؛

الزامات: تجربه و مهارت هایی که افراد به آن نیاز دارند و می خواهند برای آن هزینه بپردازند؛

زمان: حداقل یک سال قبل از هر گونه سود؛

ابزار: پلت فرم مشاوره، وب سایت برای تبلیغ خدمات شما؛

درآمد بالقوه: 500 تا 110000 دلار در ماه.

3.پیوستن به یک شرکت راه دور پاره وقت (یا تمام وقت)

شاید بخواهید شغل خود را تغییر دهید، بخواهید چیز جدیدی را امتحان کنید، یا از تغییر منظره بهره مند شوید. در چنین مواردی، کار از راه دور می تواند یک نفس تازه و همچنین فرصتی عالی برای کسب درآمد از طرف دیگر باشد.

بسیاری از شرکت ها به دنبال کارمندان از راه دور هستند و مهم نیست شما کجا کار می کنید. طبق گزارش Upwork، 22 درصد از نیروی کار آمریکا تا سال 2025 از راه دور کار خواهند کرد. این افزایش 87 درصدی نسبت به قبل از همه گیری است. به صورت پاره وقت شروع کنید، و ممکن است آنقدر دوست داشته باشید که بخواهید تمام وقت کار کنید.

با بررسی لیست مشاغل آنلاین یا بازدید از یکی از وب سایت های زیر به دنبال گزینه های احتمالی باشید:

  • SolidGigs
  • Flexjobs
  • Remote
  • We Work Remotely

انواع مشاغل از راه دور موجود بسیار متفاوت است. چنین موقعیت هایی ممکن است شامل طراح بودن یا کار در پشتیبانی مشتری باشد.

این یک مورد ساده برای یافتن شغلی است که دوست دارید و برای آن درخواست دهید.

سطح تخصص: مبتدی، متوسط، متخصص؛

الزامات: مهارت مناسب برای شغلی که برای آن درخواست می کنید؛

زمان: فوری؛

ابزارها: دانش و تجربه برای کمک به شما در ایمن سازی شغل؛

درآمد بالقوه: 20000 تا 100000 دلار.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا