کسب و کار

چگونه از راه اندازی یک استارتاپ و دوره های انلاین کسب در آمد کنیم

1.راه اندازی و رشد یک استارتاپ

به لطف اینترنت، اگر فکر می کنید آنچه را که برای راه اندازی یک کسب و کار راه اندازی لازم است دارید، گزینه های زیادی وجود دارد. تا زمانی که یک کامپیوتر و یک اتصال اینترنتی قابل اعتماد دارید، حد و مرزی که می توانید به دست آورید در آسمان است.

نیازی نیست که یک بچه حرفه‌ای فنی باشید، زیرا ابزارهای ارزشمند زیادی وجود دارد که به شما در ایجاد، راه‌اندازی و رشد کسب‌وکارتان کمک می‌کند. شما فقط باید تلاش کنید و آنچه را که نیاز دارید یاد بگیرید.

یکی دیگر از مزایای بزرگ راه اندازی یک کسب و کار آنلاین جدید این است که شما آن را از هر کجای دنیا انجام می دهید. هیچ کس برنامه شما را برای شما تعیین نمی کند، به این معنی که می توانید هر چند وقت یکبار یا کمتر کار کنید. بستگی به این دارد که می خواهید کسب و کارتان چقدر سریع یا موفق باشد.

وقتی نوبت به سرمایه مورد نیاز می رسد، به مقدار زیادی نیاز ندارید. کسب‌وکارهای اینترنتی وجود دارند که می‌توانید بدون پول وارد زمین شوید، زیرا خدمات رایگان زیادی برای کمک به این فرآیند وجود دارد.

در اینجا فقط چند ایده وجود دارد که در ادامه به بررسی برخی از آنها خواهیم پرداخت.

  • تولید مبلمان سفارشی؛
  • محصولات آرایشی خانگی؛
  • تعطیلات فعالیت؛
  • خرده فروش تجارت الکترونیک؛
  • خدمات نظافتیَ؛
  • فروشنده صنایع دستی؛
  • تدریس خصوصی یا دوره های دیجیتال؛
  • خط لباس خود را راه اندازی کنید؛
  • یک کتاب منتشر کنید.

سطح تخصص: مبتدی، متوسط، متخصص؛

الزامات: ایده و مشتریان مناسب برای محصول یا خدمات شما؛

زمان: بیش از شش ماه برای شروع کسب درآمد؛

ابزارها: هاست، دامنه؛

درآمد بالقوه: 50-100000 دلار در ماه.

2.یک سایت تجارت الکترونیک راه اندازی کنید و محصولات فیزیکی را بفروشید

در سال‌های اخیر، سایت‌های تجارت الکترونیک واقعاً رشد کرده‌اند، و به لطف پلتفرم‌هایی مانند WooCommerce و WordPress، ساخت سایت شما نمی‌تواند خیلی آسان‌تر شود. از آنجایی که بسیاری از فروشگاه‌های آجر و ملات مجبور شده‌اند درهای خود را به دلیل کووید ببندند، محبوبیت این گزینه احتمالا افزایش می‌یابد.

خرید آنلاین دیگر آن لوکس سابق نیست. بیش از یک دهه پیش، تجارت الکترونیک تنها 5.1 درصد از کل فروش خرده فروشی را به خود اختصاص می داد. به سرعت و در سال 2019، فروش آنلاین 21 درصد بود. برای میلیون ها نفر، به لطف کووید-19، اکنون یک ضرورت است. برای اینکه تجارت الکترونیک شما در بلندمدت موفق باشد، به یک چشم انداز بلند مدت و محصولی نیاز دارید که ارزش واقعی را برای بازار به ارمغان بیاورد.

برای راه اندازی یک فروشگاه تجارت الکترونیک موفق، باید یک محصول فیزیکی خاص را ایجاد کنید و به یک مخاطب خاص بفروشید یا محصولات پرطرفدار را با قیمت ارزان از یک تولید کننده خارج از کشور خریداری کنید، آنها را دوباره بسته بندی کنید و با نشانه گذاری بفروشید.

گزینه اول می تواند کمی پرخطر باشد، اما این پتانسیل را نیز دارد که بسیار موفق باشد. مقدار معینی اشتیاق برای محصول یا محصولات شما ضروری است، و همچنین باید آماده باشید که در مورد تحقیق، توسعه محصول و همچنین آزمایش، پیوند را وارد کنید.

برخی از سایت های تجارت الکترونیک بسیار موفق وجود دارند که می توانید از آنها الهام بگیرید، مانند Beardbrand، Ratio Coffee و SkinnyMe Tea. هر سه این شرکت‌ها نشان می‌دهند که اگر برای انجام کار آماده باشید، چه نتایج باورنکردنی ممکن است.

گزینه دوم ریسک کمتری دارد، اما ابتدا باید محصولی را تهیه کنید که از قبل محبوب است. یکی از مکان هایی که باید نگاه کرد AliExpress است. شما محصول را به صورت عمده خریداری می کنید، آن را دوباره بسته بندی می کنید و سپس آن را از طریق فروشگاه تجارت الکترونیک خود می فروشید.

جدا از یافتن محصول مناسب، باید به نحوه ارسال سفارشات نیز فکر کنید. دست زدن به خودتان گزینه واضحی است، اما چیزی به نام ارسال دراپ امکان دیگری است. در این صورت شما سفارشات را می پذیرید و سازنده از طرف شما حمل و نقل را انجام می دهد.

سطح تخصص: مبتدی، متوسط، متخصص؛

الزامات: ایده و مشتریان مناسب برای محصول شما؛

زمان: ممکن است ظرف چند ماه پول در بیاورید؛

ابزارها: هاست، دامنه، محصولات برای فروش؛

پتانسیل درآمد: 50-100000 دلار در ماه .

3.ایجاد دوره های آنلاین

هنگام جستجوی آنلاین، آنها را در فید اخبار فیس بوک و در تبلیغات ظاهر می کنید. به نظر می‌رسد امروزه دوره‌های آنلاین به هر جایی که نگاه می‌کنید، هستند، اما برای وارد شدن به این اقدام دیر نیست. پیش بینی می شود که بازار آموزش آنلاین می تواند تا سال 2025 به 350 میلیارد دلار برسد. با این حال، یک شرط وجود دارد. شما به دانشی نیاز دارید که کسی حاضر باشد برای آن هزینه بپردازد. اگر آنچه را که لازم است دارید، دوره های آنلاین یک فرصت فوق العاده هستند.

اگر امکانات لازم برای ایجاد دوره آموزشی خود را نداشته باشید، پایان دنیا نیست، زیرا همیشه این گزینه وجود دارد که یک مربی شوید. پلتفرم مناسب را انتخاب کنید و می‌توانید تجربه و مهارت‌های خود را به مخاطبان گسترده‌ای که ممکن است علاقه‌مند به یادگیری چیزهای جدید باشند، منتقل کنید.

اگر می‌پرسید چه نوع موضوعاتی می‌فروشند، در اینجا چند نمونه آورده شده است:

  • توسعه شخصی؛
  • عکاسی؛
  • هنر؛
  • باغبانی؛
  • فن آوری؛
  • زبان ها ؛
  • آشپزی؛
  • بازار یابی.

یک مکان عالی برای شروع، اگر در مورد موضوعی تصمیم گرفته اید، نظرسنجی از مخاطبان خود است. متوجه خواهید شد که آنها چه چیزی را می خواهند یاد بگیرند و چقدر حاضرند برای آن بپردازند.

سطح تخصص: خبره؛

الزامات: دانش یا مهارتی که افراد می خواهند برای آن هزینه بپردازند؛

زمان: ممکن است در عرض چند ماه درآمد کسب کنید؛

ابزارها: پلتفرم های یادگیری آنلاین مانند Udemy و Kajabi، یا یک محصول نرم افزاری مانند WooCommerce یا WordPress، یک پلتفرم دوره آنلاین مانند Thinkific.

درآمد بالقوه: 50-10000 دلار در ماه.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا