متفرقه

اپلیکیشن های کاربردی در فروشگاه گوگل پلی

برنامه‌هایی که در ادامه معرفی می کنیم تقریباً برای همه مفید هستند، صرف نظر از اینکه مورد استفاده‌شان چیست. بدون معطلی بیشتر، سراغ معرفی این اپلیکیشن ها می رویم. پاک کردن گفتگوی اینستاگرام

Universe in a Nutshell

Universe in a Hutshell یک برنامه آموزشی جذاب است که اندازه نسبی بسیاری از چیزهای جهان را به شما نشان می دهد.

برنامه را راه اندازی کنید و تصاویر متحرکی از یک زرافه، بزرگترین فیل، یک انسان و سایر موجودات به همراه فهرستی از اندازه آنها به شما نمایش داده می شود. برای اطلاعات بیشتر می‌توانید روی هر یک از آن‌ها ضربه بزنید، اما همچنین می‌توانید برای بزرگ‌نمایی یا کوچک‌نمایی و دیدن چیزهای بسیار بزرگ‌تر یا کوچک‌تر، آن‌ها را فشار دهید.

بزرگ‌نمایی کنید و موجودات، اشیاء ساخته‌شده توسط انسان، کشورها، ماه‌ها، سیارات، ستارگان و فراتر از آن‌ها را از نزدیک بگذرانید تا در نهایت به کل جهان قابل مشاهده به‌عنوان بزرگ‌ترین چیز برسید. بزرگنمایی کنید و در نهایت به ریزترین ذرات می رسید، و برای اطلاعات بیشتر می توان روی تک تک این موارد ضربه زد.

ارائه رنگارنگ و کارتونی باعث می‌شود به طور خلاصه Universe برای بچه‌ها طراحی شده باشد و مطمئناً از کاوش در آن لذت خواهند برد، اما برای بزرگسالان نیز به همان اندازه جذاب است.

Women Who Changed the World

زنان اغلب در تاریخ به یک معامله خام دست می یابند، با دستاوردهای آنها کمتر از مردان صحبت می شود، اما زنانی که جهان را تغییر دادند با تجلیل و آموزش کاربران در مورد برخی از مهم ترین زنان تاریخ، قصد دارد به تغییر آن کمک کند. آموزش رایگان پینترست و ترفندهای دیگر.

اینها شامل Rosa Parks، Amelia Earheart، Frida Kahlo، و بسیاری از موارد دیگر هستند که زندگی و دستاوردهای آنها از طریق داستان های تعاملی، کامل با تصاویر و روایت شرح داده شده است.

زنانی که جهان را تغییر دادند به وضوح کودکان خردسال را هدف قرار می دهد، با هنر زیبا و تعاملات اولیه اش، اما تاریخ هایی که در مورد آن آموزش می دهد می تواند و باید برای هر کسی جالب باشد.

Time Immersive

تلفن‌های هوشمند این پتانسیل را دارند که راه‌های جدید، جذاب‌تر و همه‌جانبه‌تری برای تعامل با روزنامه‌نگاری به ما ارائه دهند، و با Time Immersive، Time در حال بررسی این پتانسیل است.

برنامه اندروید حاوی داستان های زمانی است که به طور جذاب روایت می شوند و به جای تماشای عکس ها یا فیلم های مسطح، می توانید موضوع داستان را در واقعیت افزوده کامل (AR) یا واقعیت مجازی (VR) مشاهده کنید. برای اولی، تنها چیزی که نیاز دارید یک تلفن سازگار (که بسیاری از آنها هستند) و یک سطح صاف است، که سپس می توانید – برای مثال – بخشی از جنگل های بارانی آمازون را روی آن بفرستید.

با مشاهده آن از بالا، می‌توانید گوشی خود را بچرخانید و آن را نزدیک‌تر یا دورتر ببرید تا در حین گوش دادن به داستان زمان، چشم‌اندازی متفاوت داشته باشید. سپس، برای محتوای گفتاری اضافی در کنار عکس یا ویدیوی مرتبط، روی نقاط مورد علاقه ضربه بزنید.

اگر یک نمایشگر Cardboard VR دارید، می‌توانید حتی بیشتر غوطه‌ور شوید و تقریباً به‌گونه‌ای که گویی آنجا هستید، منطقه را تماشا کنید.

در زمان نگارش، تنها محتوای موجود بر روی جنگل‌های بارانی آمازون و فرود ماه متمرکز شده است، اما به خوبی ساخته شده است و وعده‌های بیشتری داده شده است.

Elements of Photography

به لطف تلفن های هوشمند، اکثر ما در حال حاضر همیشه یک دوربین دیجیتالی نسبتاً توانا و همه کاره را در جیب خود داریم، اما بسیاری از ما نمی دانیم چگونه از آن حداکثر استفاده را ببریم.

این لزوماً یک مشکل بزرگ نیست – دوربین‌های تلفن معمولاً طوری طراحی می‌شوند که وقتی شما فقط به آن اشاره می‌کنید و عکس می‌گیرید، خوب کار می‌کنند، اما اگر می‌خواهید عکاسی خود را به سطح بالاتری ببرید، چیزی مانند عناصر عکاسی می‌تواند به شما کمک کند.

این برنامه اندرویدی حاوی تعدادی آموزش است که شما را از طریق اصول مختلف عکاسی، از اصول اولیه مانند سرعت شاتر و ترکیب بندی گرفته تا درس های پیشرفته تر، راهنمایی می کند.

Elements of Photography با استفاده از تکه های کوچک متن و تصاویر فراوان به جای دیوارهایی از توضیحات یا ویدیوهای وقت گیر، چیزها را در اندازه و جذاب نگه می دارد.

شما همچنین نکات، ابزارها (مانند ماشین حساب عمق میدان) و یک مسابقه را دریافت می کنید، اگرچه اینها، همراه با بسیاری از آموزش ها، در پشت IAP پنهان هستند. با این حال، باز کردن قفل همه چیز فقط 7.99 دلار / 5.49 پوند هزینه دارد، و به اندازه کافی محتوای رایگان وجود دارد که باید بتوانید تصمیم بگیرید که آیا بقیه ارزش پول را دارند یا خیر.

Fluent Forever

Fluent Forever یکی از تعداد رو به رشد برنامه های زبان است، اما در حالی که هدف اکثر آنها بازی سازی فرآیند یادگیری است، Fluent Forever در رویکرد خود جدی تر است.

این ممکن است باعث شود کمی کمتر در دسترس باشد، اما اگر در مورد یادگیری زبان جدی هستید، می تواند بهتر کار کند، به خصوص اگر افرادی مانند Duolingo این حقه را برای شما انجام نمی دهند.

تمرین‌های مختلف متعددی به همراه ویدیوهای توضیح‌دهنده در برنامه وجود دارد، اما یکی از ویژگی‌های اصلی آن فلش کارت‌های شخصی‌شده است که به شما امکان می‌دهد برای هر کلمه‌ای که می‌خواهید یاد بگیرید، کارتی را با تصویر دلخواه انتخاب کنید.

این، همراه با درس های تلفظ، و تمرکز بر روی کلمات و دستور زبانی که برای شما مهم هستند، می تواند ترفندی باشد که شما را برای همیشه مسلط کند.

در زمان نوشتن، برنامه اندروید از زبان های فرانسوی، آلمانی، ایتالیایی، کره ای، پرتغالی، روسی و اسپانیایی پشتیبانی می کند. هزینه آن 8.99 پوند / 9.99 دلار در ماه است، اما یک دوره آزمایشی رایگان دو هفته ای وجود دارد.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا