آموزشی

نکاتی برای تمرین زبان انگلیسی به تنهایی

سیستم یادگیری زبان از گوش دادن و تقلید کردن صداها و بعد از آن یادگیری کلمات، عبارت های کوچک و کاربردهای آنها تشکیل شده است. شما فقط یاد گرفته اید که به زبان مادری صحبت کنید.

حال این سوال مطرح میشود که هنگامی که زبان انگلیسی را آموختید ،آیا سیستم یادگیری زبان را نیز دنبال کرده اید؟ پاسخ بسیاری از مردم به این سوال این بوده است: خیر دنبال نکرده ایم. شما میتوانید به راحتی زبان را بنویسید، در مورد زبان کاملا آگاهی دارید، میتوانید آن را بخوانید و حتی خیلی خوب بفهمید ولی نمیتوانید آن را به صورت روان صحبت کنید. آیا شما به این موضوع فکر کرده اید که چرا با شما به صورت روان صحبت کردن کاری دشوار است؟ پاسخ این سوال بسیار راحت است : شما قادر نیستید جملات را در حین صحبت به درستی بسازید. برای شروع می توانید با آموزش زبان های خارجی رایگان شروع کنید.

چگونه یک زبان را به تنهایی تمرین کنیم

راه‌های زیادی برای تمرین وجود دارد که می‌توانید دوستانی پیدا کنید که زبان مادری هستند یا مهارت‌های ارتباطی خوبی دارند. می توانید خودتان یا با دوستانتان تمرین کنید. به یاد داشته باشید زمانی که می خواهید تسلط داشته باشید، تمرین مهم است.تمرین می تواند به شما کمک کند تا مهارت زبان خود را توسعه دهید. واژگان، گرامر، عبارات، تلفظ، نحوه صحبت کردن و مهارت های ارتباطی شما را بهبود می بخشد.خواندن، نوشتن، صحبت کردن، گوش دادن و تماشای فیلم روش بهتری برای تمرین است. می توانید از فناوری کمک بگیرید، دوست آنلاین را با افراد بومی ارتباط برقرار کنید و با آنها ارتباط برقرار کنید. با آموزش زبان های خارجی رایگان می توانید تمرین خود را شروع کنید.

تمرین خواندن

خواندن واژگان شما را بهبود می بخشد و به درک عمیق زبان کمک می کند. کتاب های زیادی برای خواندن وجود داردشما باید کتاب مناسبی را انتخاب کنید که به راحتی قابل درک باشد و دارای واژگان ساده و مکالمه انگلیسی باشد. که دایره لغات و مهارت های گفتاری شما را افزایش می دهد. بنابراین شما انگلیسی خود را بهبود بخشید.

یادگیری زبان با نوشتن

نوشتن مهارت های زبانی شما را بهبود می بخشد، گرامر، واژگان، املا و ساخت جمله را بهبود می بخشد. شما باید با یک نوشته ساده شروع کنید، می توانید داستان را از زبان خود به انگلیسی ترجمه کنید. این سرعت مهارت های ترجمه شما را افزایش می دهدوقتی پاراگراف یا داستان می نویسید، باید روی دستور زبان و جمله سازی تمرکز کنید، این می تواند به شما کمک کند زبان خود را بهبود ببخشید و یاد بگیرید که خود را به کلمات بیان کنید که مهارت های زبانی شما را توسعه می دهد.شما می توانید یک ژورنال بنویسید که به شما کمک می کند زبان خود را بسازید، اما به خاطر داشته باشید که به طور کلی در نوشتن صحیح هستید. چون زمان برای فکر کردن و تصحیح جمله وجود دارد.

تمرین صحبت کردن

صحبت کردن زمانی که در حال یادگیری یک زبان هستید مفید است، صحبت کردن یک نوع تمرین است. وقتی صحبت کردن را تمرین می کنید، با زبان راحت تر می شوید. یک روش دیگر برای تمرین انگلیسی انجام بهترین بازی آنلاین کامپیوتر است.

دوستی پیدا کنید که زبان مادری باشد یا در زبان خوب باشد. بنابراین می توانید به تمرین زبان صحیح با افرادی که در زبان مهارت دارند گوش دهید که واقعاً به شما کمک می کند تا مهارت های گفتاری خود را توسعه دهید.

  • صحبت کردن باعث افزایش اعتماد به نفس می شود.
  • با صحبت کردن می توانید آنچه را که شنیده اید تقلید کنید.
  • با صحبت کردن، تلفظ و بیان زبان را یاد می گیرید
  • تمرین به رشد مهارت های ارتباطی کمک می کند
  • صحبت کردن یک اشکال دارد. هنگامی که گرامر اشتباه، تلفظ اشتباه شنیده اید و همان جملات را تقلید می کنید، در نهایت جملات اشتباه را تمرین می کنید.

تمرین گوش دادن

گوش دادن به کتاب های صوتی، پادکست و آهنگ ها به شما کمک می کند تا کلمات، جملات و بیان زبان جدید را به دست آورید.گوش دادن و تمرین زبان، مهارت های زبانی شما را توسعه می دهد. وقتی برای صحبت گوش می دهید، به تمرین مداوم گوش دادن نیاز داریداما زمانی که در حال گوش دادن هستید یک نکته را در نظر داشته باشید، سعی کنید به مکالمه انگلیسی گوش دهید که مهارت های مکالمه شما را بهبود می بخشد.

با تماشای فیلم زبان بیاموزید

هنگامی که می خواهید تمرین کنید، باید فیلم ها را به زبان مورد نظر تماشا کنید. این یک روش سرگرم کننده برای تمرین است. برای تمرین زبان ابتدا فیلم تماشا کنید تا بفهمید و سپس به زبان صحبت کنید.می توانید فیلم یا سریال تلویزیونی را تماشا کنید. اما باید بارها و بارها تماشای فیلم را تمرین کنید

تفکر در زبان

تفکر به زبان هدفمند به معنای صحبت مداوم با خود است. معلوم می شود که این روش بهتری برای یادگیری زبان است. این به زبان آموزان پایه زبان انگلیسی کمک می کند.فکر کردن به زبانی که قصد صحبت کردنش را دارید، نیاز به تلاش دارد زیرا افکار شما فقط به زبان مادری جریان دارد.فکر کردن به زبان در جایی که کمبود کلمات دارید، نداشتن دانش کافی از جمله سازی دوباره کار دشواری است اما با تمرین صحیح می توانید بر آن غلبه کنید.فکر کردن یعنی مدام حرف زدن، جمله سازی و جمله سازی. وقتی شروع به فکر کردن به آن زبان می کنید، زبان شما شروع به رشد می کند.

تمرین تلفظ

بعد از اینکه زبان را یاد گرفتید، مهم ترین نکته تلفظ صحیح آن خواهد بود وگرنه زبان شما نیز همانند زبان مادری تان میشود. شما باید با لهجه ای کاملا خنثی صحبت کنید تا افرادی که با آنها در ارتباط هستید شما را به خوبی درک کنند. زمانی که مهارت های زبان انگلیسی شما خوب باشد و همچنین با دقت بیشتری آن را تلفظ می کنید این کار باعث میشود شما به یک سخنران عمومی بسیار خوب تبدیل شوید و مردم درک بیشتری از شما پیدا خواهند کرد. پس باید توجه داشته باشید که هنگام یادگیری زبان باید زمان بیشتری را به یادگیری تلفظ اختصاص دهید، این کار ارزش بیشتری را در رزومه شما به وجود می آورد. با انجام بهترین بازی آنلاین کامپیوتر می توانید تمرین تلفظ را انجام دهید.

به یک کلاس بپیوندید

زمانی که مفاهیم اولیه شما درست نیست و حرفه شما نیاز به تسلط بر زبان انگلیسی دارد. تمرین‌های خواندن، نوشتن، فهرست کردن، فکر کردن و صحبت کردن آنطور که تصور می‌کنید به شما کمک نمی‌کنند.هر روز با مشتریانی که توضیح می دهند، ارتباط برقرار می کنند و ارائه می دهند سر و کار دارید. پس باید بر زبان تسلط داشته باشید.شما مکالمه را خیلی خوب شروع می کنید، اما بعد از یک دقیقه خالی می شوید، نمی دانید چگونه مکالمه را انجام دهید.خواندن، نوشتن، تفکر، صحبت کردن، تمرین فقط به کسانی کمک می کند که نیاز به تسلط دارند.

از دیگر روشهای یادگیری زبان 

برای داشتن تسلط بیشتر در زبان باید کنجکاوتر باشید،خودتان را در فرهنگ انگلیسی غرق کنید، زبان انگلیسی را زیاد تمرین کنید، با صدای بلند با خود تمرین و تکرار کنید، برای خودتان هدف های مشخص تعیین کنید، بدون اینکه ترس داشته باشید به انگلیسی صحبت کنید.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا