متفرقه

بهبود رابطه شما با لباس

پس چگونه رابطه خود را با لباس بهبود می دهید؟

ابتدا، با اجرای آهسته نکات و راهنماهای سبک بالا شروع کنید. ما می خواهیم شما در لباس های خود احساس خوبی داشته باشید و با انتخاب های مد خود قدرتمند شوید.

هر کالایی که می خرید و می پوشید یک انتخاب شخصی است. این به دنیا نشان می دهد که شما کی هستید. و درست مانند هر سفری، برخی از دست دادن ها و برخی از پیروزی ها وجود خواهد داشت. بپذیرید که این یک فرآیند است، اما فرآیندی که بسیار خوب نتیجه خواهد داد.

درست مانند هر مهارتی که نیاز دارید، با پیشرفت می آموزید، رشد می کنید و سازگار می شوید.

اگر در لباسم احساس خوبی نداشته باشم چه اتفاقی می افتد؟ یا باعث نگرانی من برای لباس پوشیدن می شود؟

خوب، ما باید در مورد دلایل زمینه ای که باعث این استرس می شود صحبت کنیم. آیا به این دلیل است که بدن خود را دوست ندارید؟ یا شاید شما بیش از حد در معرض دید هستید؟ یا شاید در گذشته رابطه بدی با لباس داشتید؟

همه این مسائل باید با یک درمانگر یا منبع خارجی مورد بررسی و بررسی قرار گیرند. من چند گزینه را در زیر برای چند مقاله فهرست می کنم که ممکن است به شما در هضم آنها کمک کند:

چگونه بدون کاهش وزن نسبت به بدن خود احساس بهتری داشته باشید

چگونه در حال حاضر نسبت به بدن خود احساس بهتری داشته باشید

چگونه رابطه خود را با خود بهبود بخشید

با این حال، دلیل بزرگی که می بینم مردم با مد دست و پنجه نرم می کنند این است که در دام مقایسه می افتند. آنها در یک کرم چاله رسانه های اجتماعی غرق می شوند و نمی دانند که چرا نمی توانند شبیه بلا حدید یا کندال جنر باشند.

و سریعترین راه برای از بین بردن جرقه مد خود این است که خودتان را مقایسه کنید و صاحب سبک خود نباشید.

سبک شما باید سبک شما باشد. در حالی که الهام گرفتن از هر کسی، از جمله بلاگرهای مد مانند من، عالی است. فقط باید یک راهنما باشد. شما باید اجازه دهید صدای مد شما به جای شما صحبت کند.

برای مثال، می‌توانید صدای آواز شگفت‌انگیزی داشته باشید، اما با تلاش برای تکرار صدای آلتوی جانیس جاپلین، استعدادهای خود را به نمایش نمی‌گذارید یا شخصیت منحصر به فرد خود را برجسته نمی‌کنید. جانیس جاپلین صدای منحصربه‌فرد خودش را پذیرفت و از طرفداران وفادار افرادی که او را به خاطر استعدادش دوست داشتند، جایزه دریافت کرد.

همچنین، اهمیت زمینه را به خاطر بسپارید. سفر مد خود را با دیگران مقایسه نکنید. سلبریتی ها و مدل ها صاحب سبک هایی هستند که وظیفه اصلی آنها انتخاب بهترین ترندها برای تیپ اندامشان و تبدیل آنها به یک مقام در مد است. و اینفلوئنسرهای مد احتمالا حداقل برای یک دهه است که سبک های خود را ساخته اند.

این بدان معنا نیست که شما عقب مانده اید یا نمی توانید همان کار را انجام دهید. باید درک کنید که زمان می برد، اما اینکه می توانید به همان اندازه که می خواهید شیک باشید.

بخش دوم زمینه، لباس پوشیدن برای رویداد یا فعالیت است. سبک زندگی، اهداف یا حتی آنچه در آن روز انجام می دهید را بررسی کنید و لباس مناسب بپوشید.

برای بازی بیسبال لباس توپ نمی پوشید، درست است؟ به همین ترتیب، در مقیاس کوچک‌تر، اگر مجبور باشید دسته‌ای از بچه‌ها را در زمین بازی تعقیب کنید، کفش‌های پاشنه بلند را انتخاب نمی‌کنید.

انتخاب لباس هایی که برای سبک زندگی شما مناسب باشد، این سفر را بسیار آسان تر می کند. بنابراین در هفته مد پاریس خود را با یک تأثیرگذار مقایسه نکنید. حتی او آن لباس را به صورت روزمره نمی پوشد.

اگر برای یافتن سبک شخصی خود به راهنمایی بیشتری نیاز دارید، من دو منبع دارم که به شما کمک خواهد کرد. یکی از آنها راهنمای سبکی است که عمیق‌تر به طرز فکر مد شما می‌پردازد و چند قدم عملی برای بهبود آن به شما ارائه می‌دهد. و دومی یک چالش ایمیل 10 روزه است که به شما کمک می کند برخی از روندهای جدید را امتحان کنید.

امیدوارم این پست و اطلاعات تکمیلی به شما کمک کند اولین لقمه را از سفر سبک خود بگیرید. شما کاملاً این را دارید، و من به شما افتخار می کنم که صدای مد خود را جدی می گیرید. من نمی توانم به شما بگویم که چقدر من را به عنوان یک شخص تغییر داد و هم عزت نفس و هم اعتماد به نفسم را افزایش داد.

من قبلا خیلی ناامن بودم و به ندرت پر سر و صداترین فرد اتاق بودم. اما یافتن سبک مد خودم و استفاده از آن به عنوان وسیله ای برای برقراری ارتباط به من اعتماد به نفسی داد که خودم باشم و دنیا را در آغوش بگیرم. به من نگاه کن که در مورد مد به مردم آموزش می دهم، این چقدر قدرتمند است. این ابرقدرت شماست، از آن استفاده کنید!

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا