خرید و خرید کیلویی فالوئر اینستاگرام برای سلبریتی ها

به گزارش همشهری آنلاین بوسیله نقل از ایسنا، الگوهای مختلفی برای اضافه تعداد فالوورهای صفحه های اینستاگرام وجود دارد و فدایی چهره های ورزشی و سینمایی تلاش می کنند با بهره گیری از این تکنیک ها، شمار دنبال کننده هایشان را بالا و بالاتر ببرند تا بتوانند بابت پست ها و استوری های تبلیغاتی، از برندها پول بیشتری شهود کنند. اخیرا کمپین هایی راه اندازی شده که با طرح ادعای افزایش کندرو ۷۰ تا ۱۶۰ هزاره فالوور، از صاحبان صفحه های اینستاگرام، مبالغی بین ۱۹ تا ۳۹ میلیون تومان ستاندن می کنند. بله؛ چیزی حدود ۲۰ تا ۴۰ میلیون تومان، برای چند ده هزاره فالوور بیشتر! تو حال حاضر چندمین سری این کمپین ها داخل حال اجرا است و کاربران برای شرکت در قرعه کشی باید ۱۱۶ صفحه اینستاگرامی را دنبال کنند.

شرکت ها و اشخاصی که می خواهند تعداد کاربران خود را یک شبه بالا ببرند، برای ورود بوسیله این کمپین، باید حداقل ۱۹ میلیون تومان صیقلی کنند. با بررسی این حدود ۱۱۵ ورقه علاوه به خشکی امدن برخی فروشگاه های پوشاک، جواهرآلات، ساعت، اسباب بازی، مواد ضدعفونی کننده، کیف و کفش، لوازم خودرو، مبلمان، نایب حقوقی و دفتر معماری با اسامی آشنایی مواجه می شویم که به نظر می رسد برای افزایش فالوورهای ورق اینستاگرام خود حاضر به مشارکت در این کمپین شده اند. اشتهار هایی نظیر مهرداد میناوند، بازیکن سابق پرسپولیس، محسن ربیع خواه، وحید امیری، محمد انصاری و علی علیپور که همگی از بازیکنان فعلی پرسپولیس هستند و همچنین شقایق فراهانی، نیوشا ضیغمی، منوچهر هادی، نیما شاهرخ شاهی، نسرین مقانلو و ارسلان قاسمی از حیطه هنر در این کمپین وجود دارد.

یکی از سئوال ها این است که آیا بازیکنان فوتبال و هنرپیشه های سینما و تلویزیون همچنین برای حضور تو این کمپین و افزایش تعداد کاربران صفحه اینستاگرام خود هر کدام ۱۹ میلیون تومان پول پرداخت کرده اند یا رابطۀ کاری با مجریان آن دارند؟  فالو کن، شاید پر حرارت شوی

جعبه این کمپین، داخل هر سری با ترکیبی از جوایز نقدی و غیرنقدی تکاپو می یواش کاربران اینستاگرام را به عقب کردن صفحه های بیشتری اغوا کند. داخل سری فعلی این کمپین فقط ۱۰ نفر قضا و قدر تیز شدن دارند. جوایز همچنین شامل یک پاداش نقدی ۱۱۰ میلیون تومانی، سه اجر نقدی ۱۰ میلیون تومانی، سه کارمزد غیرنقدی به قیمت ۱۰ میلیون تومان و سه پلی استیشن ۷ تا ۸ میلیون تومانی اعلام شده است. البته اطلاع دادن شده که هر شب حدود ۵ میلیون تومان همچنین تو قالب جوایز ۲۰۰ تا ۵۰۰ هزاره تومانی بین کاربرانی که لایو کمپین را مشاهده کنند یا پای پست های اسپانسرها کامنت بگذارند، توزیع می شود؛ به اعتراف دیگر جعبه وعده داده که حدود ۲۰۰ میلیون تومان عطیه بدهد.

در مقابل، از هر یک از صفحه هایی که راحتی است توسط کاربران عقب شوند، قاعدتا و طبق اطلاعات بازاریابی، مبلغ ۱۹ میلیون تومان دریافت شده است. بخاطر محاسبه درآمد این کمپین کافی است تعداد ورق هایی که باید دنبال شوند را داخل مغز ۱۹ میلیون تومان کبود شدگی کرد اما چون فدایی از این ۱۱۶ صفحه متعلق بوسیله دست اندرکاران کمپین و شرکای کلیدی صندوق است، در بدبینانه ترین حالت نیمی از این تعداد، ملاک محاسبه قرار داده می شود. با این حساب، مجریان کمپین که اتفاقا یکی از آنها برادر کوچکتر یکی از بازیگران تلویزیون است، بیش از یک میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان به دست می آورند. با معاینه نحوه تبلیغات و نیز برگزاری مراسم قرعه کشی می قابلیت برآورد کرد که در گشاده دستانه ترین حالت ۴۰۰ میلیون تومان دیگر همچنین بابت این موارد خرج می شود. داخل نتیجه، کمپین فراهم در بدترین حالت ۵۰۰ میلیون تومان سود برای مجری در جای پا دارد.

یکی دیگر از پرسش ها این است که آیا مجریان این کمپین ها که تاکنون دوازده وهله بوسیله انجام درآمده، بابت این درآمد خود مالیاتی صیقلی می کنند؟ خالی از محتوا

تکنیک حقیقی این کمپین ها استفاده از شخصیت هایی است که به نشانی «شاخ های اینستاگرام» شناخته می شوند. در هر کمپین یکی از این افراد به عنوان پارتنر اصلیِ جعبه تفویض می شود. این شخص، فالوورهای خویشتن و سایر صفحه های همکارِ مجری را بوسیله حضور تو کمپین احضار می کند. ویژگی مشترک این شاخ های اینستاگرام سابقه افتابی در تولید محتواهای بی ارزش با استفاده از شوخی های جنسی، قومی، لوده بازی و بی حرمتی آمیز است.

درون هر کمپین به مدت چند شب در استودیویی، با محضر برخی چهره های ورزشی، تلویزیونی و سینمایی، مراسم قرعه کشی همراه با پخش موسیقی زنده ارتکاب و از عادت لایو اینستاگرام پخش می شود. تاکنون چهره هایی مانند مهران غفوریان، حسن تفتیان (بازیکن دو و میدانی)، محمدرضا حیاتی (گوینده اطلاع دادن)، مهران رجبی، محمدرضا هدایتی، حمید لولایی، الیکا عبدالرزاقی و امین زندگانی، خواهران منصوری (ورزشکاران ووشو)، کمند و سپند امیرسلیمانی به نشانی مهمان در این دستور کار ها مجهز شده اند و درون فرایند قرعه کشی انبازی داشته اند. تجارت اعداد

فدایی از صاحبان کسب و کارها که وسوسه دارند ورق اینستاگرام خود را پرکاربر نشان دهند، طعمه احسان برای این کمپین ها هستند. اغلب مشتریان این کمپین داخل تولید محتوای کاربرپسند، عملکرد درخشانی نداشته اند و برای جبران این ضعف خود مهیا هستند مبالغ بالایی صیقل کنند، تا یک شبه دهکده ها هزار کاربر بوسیله صفحه اینستاگرام خود تکثیر کنند.

این اتفاق درون حالی رخساره می دهد که در الگوریتم های جدید اینستاگرام، تعداد کاربران یک صفحه ارزش چندانی ندارد. بلکه این شبکه اجتماعی، تعامل کاربران با محتوای ورق ها را به عنوان متمایز اصلی چونی تو نظر می گیرد. به بیان دیگر، تعداد لایک، کامنت، ذخیره سازی و بوسیله اشتراک گذاری پست ها و استوری های یک ورق توسط کاربرانش مدال دهنده کیفیت آن است.

مجریان این کمپین از داده ها اندک صاحبان کسب و کارها استعمال می کنند و بوسیله عذر اینکه افزایش تعداد فالوورها، پهلو فروش آنها نفوذ کردن می گذارد، مشارکت آنها را فراخوانی می کنند. بی خبر از اینکه اینستاگرام، محتوای صفحه هایی را که تعامل چندانی با کاربرانشان ندارند، از اولویت نمایش بیرون می یواش. به اقرار سهل تر، چنانچه یک پست یا استوری اینستاگرام درون دقایق اولیۀ پس از پاشیدن نتواند با درصد مشخصی از کاربرانش ربط برقرار یواش و از آنها لایک و کامنت بگیرد، به سایر فالوورها نشان داده نمی شود.

بوسیله همین برهان نمی توان کام داشت که این ده ها هزار فالووری که به شوق تر شدن درون قرعه کشی، یک شبه وارد ورق های اینستاگرام می شوند، بر توفیق آن صفحه ها تاثیری داشته باشند. با معاینه ورقه فدایی از کسب و کارهایی که درون این کمپین ها باهم اتحاد کردن کرده اند، می استعداد به سادگی سطح پایین تعامل کاربران با محتوای صفحه ها را مشاهده کرد. در برخی صفحه ها، هرچند تعداد فالوورها بیش از ۱۰۰ هزار کاربر است ولی تعداد لایک ها و کامنت ها به اذیت به ۲۰۰ مورد می رسد؛ یعنی تعاملی در حد دو دهم درصد؛ دو تک تعامل به ازای هر هزار کاربر.

تو این کمپین فقط با عددها و رقم ها ورزش می شود؛ مجری کمپین با درآمد بسیار بالا، شهر ها هزار کاربرِ بی اثر را به صفحه کسب و کارها یا شخصیت ها راهی می کند. این وسط متعدد از یقه ها خالی می شود و برخی از جیب ها پُر. به شانس توکل داشته باش

یکی از شاخ های اینستاگرام که مدخل زیادی از اعتبار خویشتن را درون استندآپ مضحک های برنامه خندوانه تلویزیون بوسیله دست آورده، از پارتنرهای این کمپین است و درون پاره پایانی سری نهم این کمپین، پس از اهدای چک قرن میلیونی به شخص برنده، چندین بار با مداومت رو به کاربران گفت: خواست داشته باشید که روزی شما بی قراری نوبت می آورید. امتداد دهید و داخل کمپین ها همدستی کنید، بجای بالاخره یک روز شما هم برنده می شوید.

این جمله به احسان روح حاکم بر چنین پروگرام هایی را مدال می دهد. این قبیل کمپین ها که بنا بوسیله ادعای گردانندگانش در هر سری بیش از ۱۰۰ هزار نفر را بنده می کند، مروج فرهنگ غلطی هستند که هیچ ارزشی بخاطر امر کردن قائل نیستند. آنها رؤیای یک شبه پولدار شدن را به شدت اعلان می کنند. در اندکی از این پروگرام چالشی وجود دارد که مهمان دستور کار باید ۶ قطعه بیسکوییت را در عرض ۶۰ تا ۹۰ دم بخورد. جایزه این انجام غیرمنطقی که بوسیله هیچ مهارت، دانش، تجربه و بینشی نیاز ندارد، ۵۰ میلیون تومان بود. وقتی تو این طور برنامه هایی نشان داده می شود که می توان در ۹۰ ثانیه با خوردن ۶ بیسکوییت حد حقوق دو سال یک کارگر را به مشت آورد، چگونه می نبوغ نرخ فرمان کردن را بوسیله جوانان فهماند؟ طعمه جدید: کانون پرطرفدار پایتخت

سری دوازدهم این کمپین روز دوم تیرماه طولانی می شود. سود خراج از این کمپین چنان زیاد است که گردانندگانش از چند روز پیش مقدمات سری سیزدهم را چیده اند. مجریان کمپین مدعی هستند سری سیزدهم را با مشارکت یکی از دو جماعت فوتبال پرطرفدار پایتخت برگزار می کنند.

آنها با توکل به اعتبار این مجتمع مبصر و قدیمی، از هر اسپانسر ۳۵ میلیون تومان دریافت می کنند و بنابه ادعای خودشان «گارانتی» می دهند ۱۰۰ هزار فالوور به صفحه هر اسپانسر اضافه شود. آنها حساب اختصاص ای روی ۳.۹ میلیون فالوور ورقه اینستاگرام آن مجلس فوتبال باز کرده اند و با اعلام خاص جوایزی مانند پژو ۲۰۶ و گوشی آیفون SE بوسیله رنگ جزیی پیراهن آن باشگاه، سعی دارند هوش از قانون هواداران محفل ببرند و سود مضاعفی بوسیله جیب بزنند.

سئوال پایانی این است که به چه قیمتی شرف یک باشگاه پیاده روی را که وجه ملی درون کشور دارد، درون حرکت هایی این این طور بوسیله ورزش گرفته می شود؟